Подати заявку
+380670108100

Сучасний ріелтор. Який він?

alt

Ріелтор. Сьогодні без цієї людини абсолютно неможливо уявити ринок нерухомості. Фактично перші ріелтори стали з'являтися півтора-два десятка років тому, а ось узаконили їх, внісши в класифікатор професій, всього кілька років тому. Не має сенсу закривати очі на той факт, що професія ріелтора в нашому суспільстві нерідко викликає недовіру. Що гріха таїти, в цілому до них ставляться упереджено. На жаль, формування структури ринку нерухомості на старті дало широке поле для махінацій, і багато посередників заплямували репутацію, причому не тільки власну. На жаль, негатив проектується на всіх, хто працює на даному ринку сьогодні.


Однак сучасний ріелтор - абсолютно не та людина, яка працювала на ринку п'ять або навіть п'ятнадцять років тому. Ринок нерухомості пережив «дикий» етап, поступово став більш цивілізованим і клієнтоорієнтованим. Сучасний поважаючий себе ріелтор повинен бути в змозі чітко і швидко розуміти потреби і побажання клієнтів, вміти знаходити варіанти, який дійсно відповідають заданим умовам, надавати консультації з усіх супутніх питань. Ідеальний ріелтор ще й підтримає в хвилини, коли ви будете падати духом, вважаючи, що ніколи не знайдете відповідний варіант.


Словом, справжній професійний ріелтор - це унікальна людина і цінний фахівець, і прагнення кожного, хто виходить на ринок нерухомості - взяти в посередники саме такого професіонала.


Для того щоб пошуки були успішними, для початку слід звернути увагу на репутацію агенції, де працює ріелтор. Якщо фірма працює на ринку досить довгий час і має хорошу репутацію, - з великою часткою ймовірності ваш чудо-посередник знайдеться саме там.

Що ж забезпечить хороший ріелтор своїм клієнтам?

1. збір і надання необхідних для підписання договору документів;
2. контроль над отриманням усіх необхідних виписок та довідок в покладений термін;
контроль над звільненням житлоплощі;
3. контроль над відсутністю заборгованостей за всіма видами платежів на день здійснення операції;
4. контроль над відсутністю прав третіх осіб на житлову площу;
5. сприяння в переоформленні телефонних ліній на ім'я покупця;
6. контроль над тим, щоб продавець не проводив ніяких монтажних і демонтажних робіт без згоди покупця.